24.9.08

Aku dan Jari





Pic ni agak lama la aku ambik..dalam bulan lima kot..takpasti..apa yang pastu jari kelingking aku tu terkepit pintu keta June..makanya dah terkoyak isinya..yang nampak cam itam tu darah..dah dekat nak beku..memang sakit sampai aku rasa nak nangis..sangat lah banyak darahnya..isi dah koyak..aku kasi tutup balik sebab aku tak leh tengok..aku rasa cam nak pingsan..ohh tolonglah saya ini..





Ni la rupa jari saya sekarang..wound tu tak kembali normal..ada benjolan kat dengan kuku tu perasan tak..kuku tu memang dah hodoh akibat kecederaan tu..chewah....ambik masa dekat sebulan lebih nak kembali kepada kuku yang asal..sakit wooo..nak rasa try la kepitkan jari ko kat pintu keta..ko letak jari kat ngan pintu pastu ko soh sesapa hempapkan pitu keta tu..cam tu la akan jadi jari ko..rasa dia pon akan jadi lebih kurang sama..

Selamat Mencuba !!!

P/S: perasaan tak jari yang dah sembuh tu cam kuros jer..la la la la la..perasan la tu..tapi betol la..mungkin kah mata ku menipu..puasa la..makanya jari tu kuros..raya ni dia akan mengembang balik..*grin

Sejak akhir2 ni aku soka plak buat p/s kat bawah ni..thee hee..

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...