3.9.08

It's Ramadhan Again

Goodday peeps !

Ramadhan datang lagi..dah 3 hari umat Islam berpuasa..aku happy sangat sebab dah tiba bulan puasa..dalam keceriaan hati ni..terpahat rasa syukur pada Allah SWT sebab berpeluang merasai nikmat bulan Ramadhan sekali lagi tahun ni..Alhamdulillah..Bulan Ramadhan tahun ni sama macam tahun-tahun yang lepas..cuma yang bezanya..aku berpuasa di rumah..dah 2 tahun berpuasa di rumah..kan aku baru keja setahun setengah..tahun-tahun sebelum tu..aku berpuasa di hostel..

Puasa di rumah dengan hostel sangatlah berbeza..di rumah lebih sempurna sebab dengan family..kalau kat hostel tu dengan kengkawan..nak cita pasal berpuasa di hostel ni memang tak habes la..sebab banyak sangat kenangannya..nanti malam kalau ada masa aku cita la..sekarang nak offline..nak balik tolong mak masak kat umah..*macam rajin ja..*grin.. see yah..da..

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...