27.9.08

Sunat Menyunat

Ni bukan aku nak letak gambar lucah ke ape k..sebab tu aku sealkan kat TUT tu..sebab yer la kang org ingat aku ni apa plak kan..Ni cousin aku..dia datang kat umah aku untuk bersunat..sebab mak aku kan keje kat spital..so senang la nak buat tak payah nak queue pepanjang kan..abang dia pon mak aku yang arrangekan..

Bro dua org ni memang tok mudim moden..dorang ni MA kat spital..time musem orang bersunat dorang ni kira buat duet la..sebab banyak klinik yang ambik khidmat dorang..yer la nak harapkan doc mana cukup tangan..banyak org nak buat sunat menyunat ni..sekarang orang dah tak nak buat cara traditional lagi dah..scary weii..

Mak aku dah buatkan appointment kat spital sebelum ni..tapi makcik ngan pakcik aku tak free..pakcik aku (makcik aku keje..so dia tak datang) ni main terjah datang jer rumah aku..makanya mak aku terpaksa la 'kau tim' ngan bro2 ni..buat kat rumah aku jer..dorang bawak la barang suma sebab dorang ni kira freelancer (tok mudim pon ada freelance2 bagai..dunia2)..barang suma lengkap..



Gambar ni ayah aku yang ambik sebab aku memang tak leh tengok benda ni suma..ngeri !! Laki kat belakang tu bapak dia..




Tarraaaa !!!!!!!!!!!!!!

Tengok dorang buat kat mana..bebetul depan pintu rumah aku..masa ni mak aku takde..dia pegi keje..yang ada coma aku, ayah aku ngan adik2 aku..yer yer..aku ada 2 adik ok..dorang pilih port ni sebab dorang kate terang sket..lampu romah aku yang berpuluh bijik atas siling tu tak cukup terang kot untuk dorang..



Ni la dia rupa orang yang baru lepas kene sunat..masa ni tak sakit lagi..dia siap lari naik atas lagi sebab abang dia dok main PS2 ngan adik aku kat atas..pas ubat bius tu dah abis..sakit meraung la..ambik ko..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

~LIZA~ said...

oh my god!! memang scary ok!!

hOOdedLicIOUS said...

yah..scary sangat..buleh pingsan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...