11.10.08

Ali Bab


Mak aku yang happy gila dapat makan mee kuah..



Dah berapa hari mak aku dok bunyi nak makan mee kuah..dia nak sangat makan kat Gerai Ali Bab kat keladi tu..so hari ni pas maghrib aku bawak la dinner kat situ..takde la jauh snagat dari rumah aku..dalam 10 minutes jer..


Ali Bab ni agak famous la kat tempat aku.makanan dia best..dia ada bukak satu lagi kat town..tu anak2 dia yang masak n jaga..aku biasa makan kat sana..kat sini seingat aku last aku makan masa aku sekolah menengah..kira2 1o tahun dulu..gerai dia ni orang tak la ramai sangat dalam satu2 masa..but customer dia tak putus2 la..masuk kuar masuk kuar..




Mak aku nyer mee kuah...




Aku nyer bihun hailam...



Sate daging 10 cucuk..


Aku order bihun hailam (sebab selalu makan bihun hailam kat kedai anak dia kat town..sangat lah sedap)..mak aku order mee kuah..then side order sate daging 10 cucuk..aku ni pemakan daging yang tegar..memang favvy la..


Tak nak cite banyak2..konklusi dia..aku keciwa..sebab dia punya taste below my expectation la..overall..kedai anak dia kat town is the best la..


Balik tu aku tapau la bihun hailam untuk abang aku..ni dah ngantuk2..tapi degil nak gak online..*yawn

Nity nite peeps !!

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...