23.10.08

Baling Batu Sembunyi Tangan

Baling Batu Sembunyi Tangan adalah satu ungkapan kepada mereka yang contohnya suka kata kat belakang, mengumpat, melaga2kan orang dan mengadu domba..dorang2 ni suka merosakkan silaturrahim orang lain demi nak selamatkan diri sendiri (tak mau bagi orang kata or masam muka ngan dorang) kemudian pretend cam tak buat apa2..kata kat belakang kemudian tuding jari kat orang lain pon sama gak..tu kira menganiaya orang..orang yang tak salah n tak tau apa2 jadi mangsa..tak adil dan melampau kan..memang sangat melampau..dan tak boleh dimaafkan..*dushhhh



4 Mind Spoke Hand Wrote:

Signorina Syima said...

susah2 sangat.. orang macam tu ko santaukan je...

hehehehe

~LIZA~ said...

sabar aje la kan..

hOOdedLicIOUS said...

Signorina Syima,
Kalau ikotkan ati bukan setakat santau..segala langsuir, setan, iblis lahanat, mak lampir suma aku nak kasi kat dia..baru dia tau..tapi molot jer cakap cam tu..ati masih lagi ingat pada yang satu kat atas tu..biar Dia yang balas..

hOOdedLicIOUS said...

LIZA,
That's what i am doing now..kalau tak tatau la dah jadi apa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...