14.10.08

Open Office Kitorang plak

Haih~


Both my sis dah update pasal open house office kitorang hari ni..aku jer yang lambat lembab..thee hee..banyak kijo so cam tak sempat..lupa plak nak mintak kat June picas ambik tadi..


Open house kitorang start kul 12.30 pm sampai kol 2.30 pm..tapi cam memalukan sebab orang dah datang tapi nasi dan lauk pauknya belom sampai..suma salah aku la..sebab aku sebok ngan keja2 aku..customer2 aku yang macam2 kerenah..dan jugak jam yang kat office yang dah rusak..bukan rusak la..tapi battery kong..aku tengok jam baru kol 10.40 am..so aku buat dono ja la..sekali aku nak pegi fax itenerary untuk customer aku tengok jam tu masih tunjuk kol 10.40 am..ada tak kena ni..aku tanya la June sekarang dah kol bape kan..sekali dia cakap kol 12.20 pm..


WHAT !!!!!!!

Padan la mak aku call tak berhenti2..mak aku yang masak..dia ni memang punctual punya orang..so bila dah 12.20 pm aku tak ambik lagi nasi n lauk2 suma..mak aku dah jadi cam singa la..aku dengan June pon gerak pa pegi ambik lauk2 n nasi..ada la dalam 5 minute..sib baik kaki tangan ramai n cekap2..so everything ready dengan sangat cepat dan perfecto..syabas !!


Antara menu kitorang nasi minyak (cam kenduri kawen plak), ayam masak merah (pedas giler ok), daging masak hitam (MD kata sedap), jelatah, puding laicy, talam taku, puding caramel (June buat..rasa cam dadih..sangat syiok makan), roti jala, kari ayam, nasi impit dan kuah kacang (heavennya dapat makan nasi impit dengan kuah kacang cam ni)..bukan over tapi jarang dapat makan yang sedap cam ni ok..


Jemputan adalah dikalangan jiran2 di officehood (chewah..sesuka hati buat word sendiri), kitorang..Tabung Haji, Pejabat Zakat, Persada Travel, Pusat Memandu Saga, Zainal Azhar & Co (ada satu lagi syarikat guaman kat hujung bangunan..aku dah lupa nama dia), Zaliny Enterprise, Mega Kulim Pharmacy, Kedai Emas, Pesuruhjaya Sumpah, One Alteration, Foto Warna Aneka Indah dan banyak lagi la..memang sangat la mengujakan bila dapat organize open house cam ni..best sangat..haih~


MD pon sesama menjayakan open house..Thanks a lot..Bebudak (Arisa, Arieq . Along..Chewah 3 A tu)pon seronok sakan..bersama2 memeriahkan suasana..cuma lagu2 jer takdo..aku coba nak download tapi takleh la pulok..geram..tapi takpe..yang penting suma berjalan dengan lancar..

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...