9.10.08

Yippiee !! Makcik Kayo balik..

Tadi Husna datang office hantar rekod ticket dengan souvenir shop..lawa baju dia..merelip merelap lagi..


Yang aku cite kat sini bukan baju dia tapi benda lain..sepanjang aku keje kat sini baru hari ni aku tau yang bleh claim medical..thee hee..teruk kan..bukan apa aku ni pekerja yang sangat prihatin..tak mo la claim yang bukan2..dan lagi plak..aku ni jarang nak sakit yang pelik2..kalau sakit pon sakit2 yang biasa yang tak memerlukan aku pegi klinik..tapi dah husna kata bleh..yippieeee...


Boss..chek nak claim yang sakit telinga hari tu no...gila keji aku ni..

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...