18.11.08

2 Wedding 1 hari

Gudday !!

Hari ni takdak benda sangat nak dihapdetkan..bila aku godek2 lappy aku terjumpak gambaq ni..ni gambar Amy ngan Abie..Amy ni dulu keja kat office aku ni..sebab dia nak sambung belajaq makanya dia berenti la keja..ni definitely gambaq kawen la kan..kenduri depa sama ngan kenduri June hari tu 16 August 2008..aku pi pon dah petang kol 6 cam tu..gambaq ni aku ambik pakai HP..makanya quality dia kureng skit la kan..apa2 pon tengok la..



Abie weds Amy




Abie ni army..sebab tu dia pakai baju ni..




Ni bilik pengantin..kata Amy..depa buat sendiri..mak Amy ni buat bisnes pengantin ni..sewa pelamin, baju pengantin n berbagai2 lagi la..belom ada boutique lagi..coming soon..








Sebahagian gambaq tak jadi..saja aku nak boh gak..


P/S: Ok dak aku guna loghat utara..ahaha..aku rasa aku nak terus guna loghat utara la..cam best plak aku rasa..thee hee..

1 Mind Spoke Hand Wrote:

Faisal Admar said...

selamat pengantin baru kepada pasangan baru kawin ni :)

owh nak cakap utara ye... bagus² :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...