15.11.08

Bila Kawan Nyakitkan Ati

Aku ade citer pasal kawan aku yang saketkan ati aku tu kan..kesahnya..dia YM aku..dengan alasan bela diri..yang membuatkan aku rase cam nak muntah monggek..but aku rase cam nak lempang pang pang dia..babik mampos ko kt situ takdenyer aku nak layan..aku delete dia dari friends list aku..sekali dia add aku balik..mati kejong ko kat situ aku takkan add ko lagi..


Yang paling best tu siap cakap dier tengah tensi sampai nak bunuh diri..wei cipan..ade aku kesah?..lantak ko la..asal kan ko tak nyusahkan idup aku..lain2 dari tu aku takmo ambik tau..pepandai ko la nak teruskan idup ko yang pathetic tu..adieu..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

pesan kat kawan kau tu aku suruh dia bunuh diri dulu ok...

hOOdedLicIOUS said...

memang tu yang aku cakap kan kat dia..

The Spiral Eyes said...

bunuh diri dulu baru aku percaya

hOOdedLicIOUS said...

yeah..betol tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...