4.11.08

C****a la kau wahai si bermuka2..

Dalam dunia ni ada macam2 jenes manusia..yang paling bahaya adalah orang suka bermuka2..sebab kita tak tahu rupa sebenar dia memandangkan dia dah tampal kulit b**i berinci2 nak tutup perangai buruk dia..Orang cam ni sangat bahaya..sebab depan kita cakap lain belakang kita cakap lain..belakang kutuk depan belagak innocent..dan suka sangat sebok nak jaga hal orang..padahal tak sangkut paut dengan dia pon..yang paling sakit hati kuat mengampu..sampai menyampah tengok..buat2 baik padahal dia ni harap pagar pagar makan pagi..mulut bau longkang..besar cam tempayan..pukul canang merata..ni la orang kata berak kat jalan tak ngaku..tuding jari kat orang lain..orang lain yang kene tempias..masalah kita dia yang lelebih panas hati..orang citer masalah dia yang lelebih..siap marah2 n kutuk2 over gitu..padahal tuan punya masalah takde la over cam dia..


Pastu dia pukul canang hal orang tu..ada ke patut..pastu buat2 innocent lelebih sampai jelek mata nak tengok..orang macam ni memang tak guna satu sen pon..ko sebok hal orang apa ko dapat..yang ko over sangat apa ko dapat..ko bermuka2 depan baik belakang kutuk apa ko dapat..dah la ko buat2 baik..tapi hakikatnya hati dan isi perut ko tu busuk..menyampah tol..orang jenes cam ni memang tak leh caya..sebab dia leh buat sampai ko jatuh terduduk..dia leh buat ko sampai orang tak caya kat ko..n ko jangan la cite apa2 kat dia..sebab dia ni kuat menyampai..kuat pukul canang..ko jauhkan la diri dari orang ni..sebab kalau ko join dia mengata dia akan tuduh ko sorang jer yang mengata..dia tak..baik ko jaga2..pada aku orang cam ni mau sula jer atau kerat 18 tabur kat laut kasi jaws makan..baru puas ati..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

Redbloodsnow said...

zie paing benci ngan the to faces okeh!!! nape entah dlm dunia nehx pupus manusia mcm tuh..puiii!!!

arrgghhhh emo tros aku ah..hehehe

hOOdedLicIOUS said...

Orang cam ni takkan pupos zie selagi hasad dengki bersarang dalam diri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...