20.11.08

Dalam bank pon ada lalat


Gambar ni aku curi2 ambik..cepat2 aku kuarkan phone dari handbag n snap..takot orang nampak..ya la mana leh guna hp dalam bank kan..satgi orang kata aku mangkuk berayun plak..




Pagi ni aku pi RHB bank kat Taman Selasih..Sekali masa aku tengah tunggu giliran aku..terpandang kat kerusi ada lalat dok lepak (yang aku bulat tu la lalat)..apa yang peliknya..dalam bank pon ada lalat..dah tu dok lepak kat kerusi ni ja..kerusi biru yang buruk skit ni tak plak dia lepak..hai lalat2 zaman sekarang..nak melepak pon dah pandai pilih tempat..nak lepak kerusi yang mahal2..tempat ada air-con..melampau..dah la tu..bila ada orang duduk dia terbang pon cam malas ja..ya la dok dalam air-con..rasa cam malas ja..ngantuk ja..haih..macam2..

1 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

bila kau buat aksi macam tu orang panggil kau mangkuk tandas ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...