3.11.08

Hari Penoh Dugaan


Ni bukan aku punya..aku ambik kat web paste sini (nak gak letak gambar)..thee hee..


Waaaaaa....nak nak nangis..semalam kan cable lappy aku tetibe blow..tak leh pakai..dah la dia punya battery dan kong giler..aku dah hantar kat technician untuk repair..dia cakap esok mungkin siap..tapi tak tau la kan..tengok ade spare part ke tak..haih..dugaan betol..


Hari ni aku merempat la kat office Kak Na bawah office aku ni carik keje yang leh dibuat..makanya dia bagi aku keje untuk carik no I/C orang dalam file yang ada beribu2 nama di bahagikan kepada berpuluh2 bahagian..pening sampai nak muntah aku carik no I/C dorang..oleh kerana aku ni pekerja yang berdedikasi (angkat bakol plak) makanya aku berjaya jumpak..cuma 3 orang jer takde sebab nama dorang memang takde pon dalam file tu..lagi satu dugaan menguji kesabaran..


Dah tu aku uruskan plak surat menyurat adik laki aku yang nak mintak buat Latihan Industri..yang ni bukan sahaja menguji kesabaran aku..malah menguji keimanan dan kebolehan aku mengawal amarah aku..haih..aku ni pantang orang biadap2 ni..kechik jer aku nampak..dah la aku tolong..kot la nak terima kasih ke ape ke kan..ni siap cakap lebih kurang lagi ngan aku..kalau aku cakap lebih kurang gak takpe la..ni aku cakap baik2..siap leh buat lawak2 gelak2 lagi..ko pk ko punya temperature jer ke dik..ko tak tengok lagi temperature akak ko ni..haih..sabor jer la..nama pon adik..aku kan kakak..so ngalah jer la walau dalam ati ni sakit sangat..tak buat baru tau (mulut jer cakap tu)..haih..dalam sakit hati n geram tu..aku berjaya cari 3 company untuk dia..Produa, Toyota n Inokom..semua dah siap..tunggu nak pos jer..haih..pas ni kalau ada mulut yang nak mengata kat aku tak pedulik pasal adik-beradik ke..tak leh nak mintak tolong skit ke..berkira ke..siap..memang aku cili mulut orang tu..panas hati...


Dunia ku sunyi sepi tanpa lappy !

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...