19.11.08

Hujan batu di negeri orang Hujan Ais di negeri China

Hujan batu di negeri orang..Hujan Ais di negeri China..lebih baik negeri aku hujan biasa2 jer..thee hee..

Morning Peep-Pals,

Hari ni pepagi lagi aku dah nak kasi hampa suma tengok gambaq2 ni..saja..jamu mata..ni aku dapat dari email..Allah SWT tu Maha Agung kan..semua ni terbentuk hasil daripada hujan ais kat china..bila aku tak tau..mungkin ada diantara reader aku yang dah penah dapat email ni..takpe la..bukan kena bayaq pon kan tengok gambaq ni..tengok sekali lagi pon tak rugi apa kan..enjoy the picas..

Allah Maha Besar,


































































0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...