12.11.08

Menggelegak

Aku ni tengah sakit hati dengan kawan aku sekor ni..dia memang hampeh..cilakak..babik n ntah apa2 lagik..sememang2 nya ni sangat lah kurang ajar..dan tak guna..aku memang hangin sangat la ngan dia..

Ko ingat ko tu bagos sangat..tolong skit..aku lagi bagos tau..ko ingat ko 2 banyak lawa...pirahhhh..aku lagi lawa..ko ingat ko tu pandai sangat..pegi mampus aku lagi pandai dari ko..suka2 hati nak sakit ati aku..sekali aku terluka memang payah nak baik balik..jawapannya ko dah ilang satu kawan yang sangat2 care for u..i dont give a damn la kawan cam ko ni..u can go to hell..


P/S: Macam la kawan aku tu boleh baca..pedulikkkkss..aku nak lepaskan marah aku ni..supaya aku tak sakit hati sampai bernanah2 kanser bagai..mampos ko kat sana..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

sabo separuh dari iman
pandaidah ko main p/s skang...heheheh

hOOdedLicIOUS said...

pasal sabar la aku meledak kat sini ja..kalau tak sabar dah lama aku bakar rumah dia..

The Spiral Eyes said...

ko g bako g..kalau boleh letup guna tong gas
(menghasut no satu,sedara shettooon aku ni)

hOOdedLicIOUS said...

ahaha...sedara syaiton tak pe..jangan jadi syaiton yang bertopengkan manusia..tu lagi teruk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...