4.11.08

Serabut

Korang penah tak rasa bila korang ada masalah yang menyesakkan pemikiran korang n korang perlu untuk luahkan dengan seseorang..tapi korang takleh nak buat cam tu..sebab takde orang disekeliling korang yang korang percaya..masalah yang berserabut dalam kepala ni menyesakkan dada korang..penah tak..?


Sekarang ni aku rasa cam ni la..sapa yang leh aku caya untuk aku kongsi masalah aku..?..orang disekeliling aku takde masa nak dengar masalah aku sebab masing2 bz..masing2 ada masalah sendiri..dan yang paling teruk takde sape teringin nak dengar sebab sibuk nyelesaikan dan ngadap masalah orang lain..aku ni nobody..kalau somebody mesti ada yang pedulik..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

everybody is a somebody to someone

hOOdedLicIOUS said...

yah..but sometimes they r pretending like we r nobody to them..pathetic kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...