9.11.08

Topic Wajib Mak Aku

Pagi tadi isu yang mak aku sibuk perkatakan adalah isu kawen..memandangkan semua anak2 dia belom ada yang kawen maka mak aku tak putus2 sebut hal ni..yang jadi mangsa aku sebab aku jer yang ada kat rumah..so hari2 aku dengar..dankira cam topik wajib mak aku jer..


Isu ni leh timbul pagi tadi sebab tengahari tadi cousin aku bertunang..dia sebaya ngan aku..mak aku tak boleh dengar orang tunang ke kawen ke..dia sensitif..sebab anak2 dia semua masih solo..letih aku dengar luahan hati mak aku pagi tadi..mak mana tak mau tengok anak2 dia kawen kan..semua dah berumur..bukan muda2 lagi..dan sapa tak mau kawen kan..cuba jodoh belom ada..aku soh mak aku carikan dia tak mau..


Aku bukan tak nak kawen..tapi aku takot kalau aku kawen aku tak bahagia..suami aku kawen lain ke..atau suami aku tak mampu nak pikul tanggungjawab ke..suami aku kaki pompuan ke..suami aku abaikan dan sia2kan aku ke..dan macam2 lagi lah..tu yang membuatkan aku phobia nak kawen..plus aku takdo orang yang menunggu..plus lagi aku putuih chenta..makanya aku belom rasa nak berchenta lagi..even kadang2 aku rasa nak jer berchenta..tapi nak berchenta ngan sape..haih..sabor jer la..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

Redbloodsnow said...

hehehe...cian dieeeee kene dgr bebelan n luahan ati mak die...biase ler tuh yunk...org tua mane la kan x nak tgk anak² dorg mendirikan masjid..hehehe

kadang² mak zie pown mcm tuh jugak...haiishhhh!!! hehe

hOOdedLicIOUS said...

yer nak buat cam mana kan..dengar jer la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...