7.12.08

Hari Raya Korban

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA KEPADA SEMUA BLOGGER TAK KIRA DI MANA ANDA BERADA


Kepada yang buat korban tahun ni selamat la ya..kepada yang menunaikan haji atau ada ahli kuarga yang menunaikan haji..aku mendoakan semoga dorang semua tu selamat menjalani ibadah haji dan memperolehi haji yang mabrur (betol ke eja cam ni)..semoga dorang sihat2 belaka dan selamat pulang ke pangkuan kuarga tersayang..


Pakcik aku pon buat korban...esok berpusu2 la kitorang semua pegi beraya kat sana..memandangkan ayah aku pon takde beraya di rumah..haih..


P/S: Pengorbanan yang paling besar dan tak ternilai adalah pengorbanan kedua orang tua kita membesarkan kita..Aidil Adha ni mengingatkan aku kepada segala pengorbanan mak aku kepada kami adik beradik..tetiba emo plak aku..ok la..tarra jer..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

selamat hari raya buat sahabatku tersayang,makan makanan sedap jangan lupa bakal pasa ini

hOOdedLicIOUS said...

yeah..selamat hari raya gak..sure will..

Monkey D Luffy said...

selama beraya... aku doakan ko naik haji

hOOdedLicIOUS said...

Mekasih Capt..semoga doa ko tu dimakbulkan Allah SWT..sesama la kita yer..aku pon nak doakan ko cepat naik haji..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...