4.12.08

Hujan lebat kat luar tu..

Huhu..hujan lebat bangat kat luar tu..aku yang baru balik tadi ni dah basah2 buah dah kena hujan..dah la baru baik demam..sekali kena hujan plak..tapi aku dah makan antibiotik kan..so mungkin tak kena demam lagi..


Perjelajahan aku tertumpu pada bank, pejabat pos dan juga TNB..bayar bill ma..besa la kan..awal2 bulan ni banyak benda nak di bayar..bayar 2 bayar ni..haih..bila la nak aman dari bill2 suma..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

Signorina Syima said...

oowh... ni mesti keje ko. aku plak rasa nak demam ni... ko pass flu kat aku yek kelmarin..

aku boleh jawab untuk ayat paling last tu... ko bole aman sari bill bila ko dah masuk dalam kubur... ngeee..

Monkey D Luffy said...

aah lebat tapi sekejap jer

makingahero said...

HAVE A GREAT DAY MY DEAR FRIEND...

hOOdedLicIOUS said...

Signorina Syima,
Flu ek..heha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...