12.12.08

Newborn Baby Girl...

Peep-pals !!!!


Hari ni hari Jumaat..gue tak keja..but have to come to office untuk settlekan several things yang dah terclash..haha..but dah settle..so nak balik dah ni..petang ni nak pi Alor Setar plak..nak pi nengok cousin sis aku yang dah bersalin anak pompuan pada 2nd hari raya Aidil Adha hari tu..baby girl..CONGRATULATION!!!


Semalam dah pagi Anakku untuk beli gift..aku beli one suit pinky pant n top la kan..cute bangat..pastu beli pinky mittens n booties yang jugak cute..booties tu kira cam kepala bunny la..siap ada telinga lagi..Before that nak ler berblogging jap..kan..heha..ok la..nak balik dah..nak pegi car wash then nak balik..ok..tarra..see yah..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

The Spiral Eyes said...

congrats...and aku tag kamu alin..sila ke blog aku dan jawab ya

Monkey D Luffy said...

congrat to your sis

hOOdedLicIOUS said...

The Spiral Eyes,
Tag hari tu masih kat draft..heha..

hOOdedLicIOUS said...

Monkey D Luffy,
Yeah..nanti aku upload pic dia na..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...