7.12.08

Smiley ke ni..

Apa yang korang nampak ngan gambar ni..jeng jeng jeng..he ha..


Beberapa hari yang lepas aku dapat msg dari kawan aku Shya..dia soh aku tengok langit..bulan senyum katanya..aku pon kuaq la nak pi tengok..memandang kan hari tu mendung..makanya aku tak nampak apa2..haih..


Member adik aku hantar gambar ni..bulan sabit kat bawah..ada dua bintang kat atas dia..cam smiley..cute kan..rugi tak dapat tengok..cam dalam gambar ni mata dia (bintang) yang satu lagi tak nampak..jadi la smiley mata satu..cute kan..kuasa Allah SWT nak bagi kita tengok benda ni suma..kira cam bertuah la kan..aku pon kira bertuah gak la..sebab dapat gak tengok gambaq..


Kata Shya orang cina panggil ni "xuang xing ban yuak"..aku tak tau apa maksud dia..those yang terer mandarin sila la translatekan..

4 Mind Spoke Hand Wrote:

makingahero said...

Hey in my country i was able to see two stars near the moon,one of my friend said that one star is jupiter...

Monkey D Luffy said...

maksudnya SENYUM le

Redbloodsnow said...

eeee...rugi arr zie x dpt nengok bulan senyum neh arrr :(

hOOdedLicIOUS said...

makingahero,
yah..it's cloudy here at that time..i wasnt able to see it..

Monkey D Luffy,
yer la capt oi..

Redbloodsnow,
Akak pon tak dapat tengok zie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...