7.12.08

Zabura Banu Weds Hasarap Ali - Part 1

Hari Sabtu hari tu yak ni 6 Dec 2008..aku mak n adik aku pi kenduri kawen anak jiran aku..depa buat kat dewan sebab senang..hampa tau la kalau buat kenduri kawen kat rumah..habes kenduri tuan rumah pening pala..






Yang ni kenduri belah pompuan..belah laki depa buat awai lagi 30 Nov 2008 hari tu..yang ni ada sikit terbalik..laki kenduri dulu baru pompuan..kehendak fam pengantin laki nak buat cam mana kan..depa ni india muslim atau nama lainnya mamak..malam berinai depa best..nanti aku upload gambaq dia..memandangkan aku demam malam tu makanya ku tak pi la kenduri berinai..yang ni depa buat kat rumah..memang grand..best..walaupon mak aku mamak..tapi adat ni kami tak ikut..






Lawa kan pelamin dia..tu belom tengok pelamin malam berinai lagi..lawa wei..



Fam pengantin pompuan memang originally from India..maksud aku tokwan moyang dia..depa lama dok sini..Dia lahir n dibesaqkan di India..baru ja mai sini..so adat depa memang lain skit la..ala2 hindustan..tapi kenduri kawen buat pelamin suma cam melayu punya adat la kan..cuma adat2 tambahan cam malam berinai tu ja la..




Berdiri : Shidah a.k.a Adik aku
Duduk dari kiri : Fairuz n Zafirah



Yang ni adik aku n the geng..yang tudung pink tu anak jiran aku..depa ni kawan masa sekolah dulu..bila mai pindah dok taman aku dok la ni dekat plak ngan rumah kawan sekolah dia ni..la ni dok U pon sama..cuma course ja lain..yang sorang lagi ni..yang cute ni kawan baik adik aku la kiranya..belajaq kat UPM..engineering gak..dia ambik Mechanical..adik aku environmental..yang sorang lagi tu Electrical kot..ntah tak sure..yang pasti engineering la..



P/S: Sekali sekali dapat makan nasik kenduri..perghh...best..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

Monkey D Luffy said...

pewwwitt... tiga dara pingitan!

hOOdedLicIOUS said...

suma tu dah berpunya..rugi ko Capt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...