10.2.09

Ada sesapa ada telinga extra?


Bro..pinjam telinga tu leh?



Ada sesapa ada telinga extra tak..aku nak ganti baru telinga aku ni..asyik sakit jer..bulan ni saja dah 2 kali sakit..memula sebelah kiri..ni sebelah kanan plak..aku rasa korang pon dah busan dengar cita pasal telinga aku ni kan..nak buat cam mana tak tau la..duit jangan cita la kan..beratus dah abih jumpak Doktor..tak caya tanya Mrs Manager..aku dok claim medical..campur ngan demam la apa la..haih..ni dah malas nak pegi Doktor lagi..beli ubat kat farmasi ja..selalu sangat pegi jumpak Doktor sampai dah terer dah nama..ha..kalau ada farmasi yang kekurangan pekerja leh la hire aku ek..tapi aku pandai bagi ubat sakit telinga ngan deman ja la..huhu..

2 Mind Spoke Hand Wrote:

pradeep3100 said...

Hi i am pradeep i read your article and it is really cool and awesome. Your Blog seem to be cool and Good theme too...This is my FIRST entry in having a blog I want to make new friends from all over the country and share my new experiences that i am going to have in my upcoming whole life.I think we can share everything and know more about each other….PLEASE HELP ME IN MAKING YOU AS MY FRIEND….hahaha… :lol:i have added your link kindly visit my blog and add my link.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

biar btol telinga kt situ!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...