30.8.09

Tenggelam timbul

Salam semua...!!
Lama sungguh tak update blog..kenapa ya..kerana malas..dan kenapa entry salam ramadhan pon lambat gilos..sampai dah masuk minggu kedua baru nak wish..kerana aku terlantar seminggu deman campak..so sekarang dalam proses pemulihan..campak tu dah takda..cuma nak kata bebetul sihat tu tak jugak..
Seminggu cuti..minggu ni kena la masuk office..lama sangat dah kot tinggal keja..seminggu jugak aku tak bawak keta..kuar rumah pon tak..dok dalam rumah ja..bila bawak keta jadi kekok plak aku rasa..tu baru seminggu..kalau sebulan ka setahun ka tak tau la macam mana..
Puasa tahun ni biasa saja..sama macam tahun2 lepas jugak..takdo yang special..cepat sungguh masa berlalu..rasa macam baru ja kita puasa hari tu..apa2 pon SELAMAT BERPUASA..SEMOGA KITA SEMUA DAPAT MENJALANI IBADAH PUASA INI DENGAN PENUH KEBERKATAN..

0 Mind Spoke Hand Wrote:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...